Top 6 priežastys, kodėl Jūsų vaikas nevalgo vakarienės

Top 6 priežastys, kodėl Jūsų vaikas nevalgo vakarienės:
  1. Vaikas pavargęs ir „išsikrovęs“. Dažnu atveju nuovargis yra stipresnis už norą valgyti, kad gali būti taip, jog vaikas tiesiog nori eiti ilsėtis.
  2. Vaikas suvalgė viską, ko jam reikia dienos metu. Galimai vaikui tiesiog pakako to maisto, kurį jis gavo pusryčiams, pietums ir užkandžiams. Gal tiesiog buvo pasyvesnė dieną, tad energijos iš maisto daugiau ir nebereikia.
  3. Vakarienės patiekale yra sudėtingesnis maistas, toks kaip mėsa arba sumaišyti produktai. Vaikai labai dažnai valgo akimis, jei jie suvokia ką mato lėkštėje, viskas yra aišku, ir tokį maistą vaikas paprastai turėtų ragauti. Tačiau jei patiektas itin sudėtingas troškinys ar kitoks patiekalas, kuriame aiškiai nesimato produktų, vaikus dažnai tai suglumina.
  4. Vakarienės lėkštėje patiekta daugiau daržovių, o vaikai nelabai mėgsta daržoves. Taip jau yra, vaikai nelabai jas mėgsta. Tad ir atsisakyti vakarienės gali dėl šios priežasties.
  5. Vaikas jaučia spaudimą valgyti vakarienę. Spaudimas niekada nėra gera išeitis. Niekas iš mūsų nemėgstame, kai mus spaudžia daryti tai, ko nenorime.
  6. Vaikas ilgesnį laiką nesituštino. Gali būti ir taip, jog pilvelyje jaučiamas sunkumo jausmas paskatina atsisakyti vakarienės.

Galėtume sustoti tiesiog ties pirma priežastimi...

Jei nustosite taip stipriai akcentuoti būtent patį valgymą vakarienės metu, greičiausiai pastebėsite kitus kartus, kai vaikas valgo geriau, galbūt tai pietūs ar pusryčiai.

Leiskite vaikams pasirinkti, valgyti ar nevalgyti. Svarbu užtikrinti, kad maistas būtų patiekiamas kas 3-3,5 h. Tokiu būdu vaikas bus užtikrintas, kad kas tokį laiko tarpą gaus pavalgyti. Be to, nesureikšminkite paties valgymo, geriau paverskite vakarienę smagiu šeimos pasisėdėjimu po dienos veiklų. Patiekite vaikui to paties maisto, kaip ir kitiems šeimos nariams, tačiau jokiu būdu nepulkite gaminti naujo, jei vaikui nepatinka tai, ką pagaminote. Tiesiog leiskite jam rinktis. Jei problema išlieka ilgą laiką, kreipkitės į specialistą.

♡ Dietistė Živilė