Žiemos laiko persukimo strategijos | Miego pelytės

Žiemos laiko persukimo strategijos ir vaikų miegas

Net neturintys vaikų dažnai burba dėl laiko sukiojimo. Įdomu, kaip jie sureaguotų į pasiūlymą rytą pradėti 5 val., nes... tiesiog atsukome laiką!

Stiprybės visiems tėvams (sau taip pat) linkėdama, noriu pasidalinti įvairiomis laiko persukimą palengvinančiomis strategijomis, kuriomis galima naudotis PRIE, PO arba visai nesinaudoti. Taip pat su pastabomis, nuo kurios verta pradėti skirtingame amžiaus tarpsnyje ar tam tikromis aplinkybėmis.

Apsimeskime, kad nieko nevyksta

Tai labiau požiūris, nei strategija, visgi tikrai vertingas ir tam tikrose situacijose –puikiai veikia. Kai kuriose šeimose netgi natūraliai nusistovi vasaros ir žiemos ritmai.

Tobulai šis požiūris tiks, kai:
- Tikite, kad tiesiog TĄ rytą vaikai atsikels įprastu metu tik jau pagal naują laiką. Įdomu tai, kad neretai iš tėvų girdžiu, jog būtent taip ir įvyksta, todėl toks tikėjimas visai nėra naivus;
- Kai rytais mažylius turite žadinti į darželį ir ankstesnis atsikėlimas visai parankus;
- Jei mažylio kėlimosi laikas nėra stabilus ir jūsų šeimai tai yra priimtina ir patogu.

Ši strategija netiks jei ir taip dieną pradedate švintant arba turite aiškų dienos ritmą, kuris puikiai veikia.

Rytinio pabudimo vėlinimas

Pradėkite prieš 4 dienas iki laiko pasikeitimo ir kasdien pavėlinkite ryto pradžios laiką 15 min. Tuomet atitinkamai pavėlinkite ir dienos miegelių bei užmigimo nakčiai laiką.

Tokiu būdu, pasikeitus laikui, ir vėl liksite prie įprastos dienotvarkės. Šis metodas tinka tik tiems kūdikiams ir vaikams, kuriuos ryte reikia žadinti. Turime savo tarpe tokių?

Būdravimo intervalų ilginimas


Kai rytinio pabudimo laikas jau yra ankstyvas arba nėra stabilus, jaunesniems kūdikiams svarstykite būdravimo laikų ilginimo strategiją. Pradėkite prieš 4 dienas ir kiekvieną būdravimo laiką pailginkite 5-15 min (priklauso nuo dienos miegų skaičiaus, kuo daugiau miegų, tuo mažiau ilginame). Tokiu būdu nukeliausite į vėlesnį užmigimą vakarui ir, po 4 dienų persisukus laikui, migdysite įprastu metu. Tai švelnus perėjimas, ypatingai tinkamas tiems mažyliams, kurie jautrūs pasikeitimams.

Visas šias strategijas galima naudoti tiek prieš laiko pasikeitimą, tiek ir po. Jei nuspręsite išmėginti, kaip vaikai natūraliai prisitaikys prie pasikeitusio ritmo, galite taip ir padaryti. Jei visgi prisitaikymas nebus sėkmingas, pasinaudokite šiais metodais ir palaipsniui grįžkite prie įprasto ritmo.

Tiesiog nusiteikime vienai kitai duobėtai savaitei, prisiminkime, kad tokius pokyčius šiuo metu išgyvena visos šeimos, ir pasimėgaukime šviesesniais rytais. O kas belieka?

- Dovilė ❤️